הרקע

הנחת העבודה שלנו אומרות שתהליך חינוכי יעיל ואפקטיבי מתרחש טוב יותר במרחב הסכמה!

על הנהלות בית הספר והסגל החינוכי מוטלת האחריות לפתח את יכולתם ליצור הסכמה ביחסי הגומלין עם תלמידיהם ועמיתיהם במשימותיהם המשותפות כתנאי קריטי להצלחתם בעמידה ביעדים הבית ספריים לאורך זמן.

תכנית מרום וניהול עצמי יפעלו טוב יותר ויביאו הישגים משמעותיים לאורך זמן – במרחב ההסכמה.

לכן ראוי להרחיב את המכנה המשותף של האינטרסים למצב המיטבי. לשם כך נדרשת מנהיגות.

פיתוח הסכמה כגישה ניהולית וחינוכית, מאפשר לחולל תוצאות חינוכיות, מקצועיות וארגוניות תוך צמצום מחירים אנושיים, ארגוניים וניהוליים.
הסדנה מאפשרת למורים לראות ביצירת מרחב ההסכמה, כלי לפיתוח הפוטנציאל החינוכי, כלי להתמודדות חינוכית בתחום מניעת אלימות החברתית וככלי ניהולי מקצועי ואנושי ולא כלי לפיקוח התנהגותי.
הסדנה מאפשרת למורים לפתח מודל עבודה חינוכי מקצועי היוצר שיתוף פעולה תוך יצירת סנרגייה חיובית.

מטרת התכנית 

  1. לברר את משמעות השפעת ההסכמה במרחב בית הספר על התפתחות מורים ותלמידים, התפתחות ביכולת השגת יעדים,ופיתוח אח"מ.
  2. לאפשר לצוות המורים לשפר את יכולתם ליצור שיפור בהישגים ובתוצאות הלימודיות והחינוכיות ובתפוקות תוך הפחתת השחיקה, ההתייעלות ע"י שימוש באסטרטגיית ההסכמה.

שיטת הלמידה

שיחות,לידה פעילה התנסות יישום והפקת לקחים, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, סרטי הדרכה, 

אוכלוסיית יעד

חדר מורים כולו, הצוות הפדגוגי, הנהגות הורים 
מנהלים, מורים, ועדי והנהגות הורים וצוותים אורגניים.

מסגרת הזמן
השתלמות 30 ש"ע. להנהגות הורים 15 שע. 

מנחים מחברת גלעד – יועצים ארגוניים בכירים. 

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה!

סגירת תפריט