רגע של טריוייה:

מייקל ג'ורדן סיפר בראיון טלויה כי 'פספס' יותר מ- 9,000 זריקות בקריירה שלו…. והחטיא יותר מ-26 פעמים (!) את הזריקה האחרונה במשחק שהייתה יכולה להביא ניצחון לקבוצתו…!

"נכשלתי שוב ושוב בחיי" אמר ג'ורדן "וזו בדיוק הסיבה לתוצאות שאליהן הגעתי"… כי כל כישלון במשחק גרם לי להתאמץ יוצר כדי לנצח… את המשחק הבא.

מסקנה:

זה לא אומר שכדאי להתאמץ על מנת להיכשל…

זה אומר שמתבקש וכדאי להתאמץ ולהתאמץ שוב ושוב בהתמדה ובדבקות במטרה, עד להשגת התוצאות שאתה וצוותך רוצים בהם! 'יגעת ומצאת תאמין'!

האם גם אתה רוצה לדעת כיצד לגרום לסגל המורים והתלמידים לרצות ולהתאמץ ואף ליהנות מההתמודדות עם האתגר?!- אנו יודעים לאמן מנהלים לאתגר את צוותם להישגים גדולים!

מנהלי בתי ספר שיודעים לקחת מאמן, לעמוד בראש הקבוצה כ'קפטן' ומוכנים ללמוד כיצד לאתגר את המורים והתלמידים לחולל הצלחות, לגרום להם לרצות להתאמץ עד קצה גבול היכולת – הם אלו שגם קוצרים הצלחות!

אנו מבטיחים להביא בכל מפגש עמכם מקצוענות ומחויבות לאימונים יוצרי ההצלחה שלכם ולתוצאות שאתם בחרתם להפיק!
סגל המורים שלך יעבור תהליכי אימון (אימון לשיפור כישוריהם והישגיהם). האימונים לא תמיד יהיו קלים, אולי גם יפריעו לנוחיות שלכם… לא תמיד תצליחו, אבל אם תנסו שוב ושוב, תתאמצו ככל יכולתכם 'במשחק' – תגיעו להישגים. במילה אחת: 'תוצאוטובות' – ממש כמו מייקל ג'ורדן…!

ותוצאות והישגים כידוע לכולם, משיגים רק באימונים – ביישום ובביצועים!

מנהל בית ספר יקר!
תביא אתה את ה'קבוצה' (סגל המורים), תהיה מוכן להיות ה'קפטן',
אנחנו בגלעד נביא את המאמנים עם תכנית האימונים – והניצחון כולו יהיה שלכם!

כל מה שנאמר בלשון זכר- מתייחס גם ללשון נקבה.

סגירת תפריט