הדרכה והטמעת שינוי ארגוני

לכבוד
יהושע גלעד
מנהל חברת גלעד יעוץ לפיתוח ארגוני

אשקלון.

 

הנדון: משוב והערכה לשרות המקצועי בפרוייקט הדרכה והטמעה של מערכת הגביה
בתאגיד מי אביבים.עירית תל אביב יפו.

לציק שלום!

עם סיום תהליך ההדרכה וההטמעה של תהליך הגביה החדש בתאגיד המים "מי אביבים" השייך לעירית תל אביב יפו , ברצוני לבטא את הערכת כל הגורמים המנהליים והמקצועיים בעירית תל אביב  לעבודתכם המקצועית בפרוייקט.

צוותך נרתם ומענה למלאכה תוך התרעת זמן מאד קצרה. מאד התרשמנו מרמת ההתגיסות, המחויבות, יכולת הלמידה של הצוות המצויין שלכם: קובי משיח ראש הצוות המוביל,והמנחים קתי מלול, וקובי כהן, שקלטו והבינו מהר מאד את הדרישות הצפיות, הדחיפות ועשו מלאכה מקצועית ושרותית ברמה מאד גבוהה ומאד אכפתית ומחויבת לעובדים לתהליך ולפרוייקט כולו.

ואני רוצה להודות לך על איכות הצוות שבחרת , והצבתה לפרוייקט. אני מאד מודה על כך.

במהלך הפרוייקט צוות גלעד בראשותך, ובהובלה מקצועית בשטח ע"י קובי משיח , שיקף יכולת מקצועית שרותית ברמה גבוהה מאד , יכולת למידה מעולה, גמישות מירבית לצרכים ולתנאים המשתנים ,שלא יכולנו לבקש יותר טוב מזה.

סגנון וגישת העבודה של צוות גלעד אפשרה לכולנו לממש את הפרוייקט, ותהליך השינוי הלא פשוט בזמן קצר, בעלויות נמוכות, (גם ארגוניות כספיות וגם ריגשיות), תוך צמצום מנימלי של מתחים מול לקוחות התאגיד ובתוך מרכזי השרות.וזו הייתה הצלחה מאד גדולה של פרוייקט הדרכה מורכב מאד מאד.

אין זה מובן מאילו בעיננו שצוות מקצועי מחוץ לעיריה, ישתלב בצורה כל כך טובה בתהליכי העבודה שלנו יהיה מעורב עד הפרט הקטן במיוחד בתכנון בביצוע ובשיפור מתמיד, יפעל בשיתוף פעולה מעולה עם כל הממשקים הרלוונטים בעיריה, ברוח טובה, אנרגיות חיוביות בקור רוח ונינוחות.

אני רוצה להוקיר את יכולת ההקשבה המעולה של כולכם לצרכים שלנו, לסיטואציה המיוחדת שנקלענו אליה .תבורכו.

אני יכול להמליץ באופן חד משמעי עליכם לכל ארגון וחברה . הוכחתם עצמכם  כצוות מקצוען הן בתחום הספיצפי של הדרכה והטמעה של ידע בתחום הדגיטלי, והן בכלל כצוות מקצועי, אמין, יכולת עמידה בלחצים, יכולת ביצוע , מקצוענים אמיתיים בכל מה שקשור בהובלת שינוי בארגון.

היה לכולנו העונג לעבוד אתכם.

תודה לכם.

ד"ר רון גנני.

מנהל מחלקת פיתוח והדרכה

אגף משאבי אנוש.

עירית תל אביב.

סגירת תפריט