רקע

מערכת החינוך בקהילה, בקיבוץ במושב, מממשת בקיומה את הסולידריות החברתית, את המעורבות, השייכות והמחויבות לעתיד הקהילה מחד, ויצירת עשייה במרקם חברתי תרבותי, המביא לידי ביטוי את תחושת הביטחון למרחב חינוכי ערכי שבו ילדים מתפתחים, מאידך.

מעבר למה שהם מקבלים בבית הספר ומעבר לחינוך המשפחתי, בחינוך הקהילתי (על פי ערכי הקהילה) ניתנת לילדים הזדמנות לבטא את מלא יכולותיהם, כישוריהם על כל גווניהם.
היום יותר מתמיד נדרש ילד לפתח את היזמות האישית והחברתית, את אחריותו האישית והחברתית, את האכפתיות שבו, את הטוב שבו. בעצם השתתפותו הפעילה הוא מפתח את ראייתו החברתית בהווה ובעתיד. 
אנו רוצים להציע לכם את הידע והניסיון העצום שצברנו לפיתוח מערכת חינוך חברתית איכותית. כזו שלא תסכימו לוותר עליה.
 

צוות הדרכה מקצועי בחינוך החברתי – זה כל הסיפור!

 
זה האתגר! לפתח ולהכשיר צוות מדריכי חינוך חברתי, יציב ומקצועי. כיום רב המדריכים צעירים בעלי מוטיבציה, אך חסרי עמוד שדרה חינוכי ערכי, וחסרי ידע בסיסי בבניית קבוצה חברתית והפעלתה. זמן מילוי תפקידם קצר וההשקעה הולכת לטמיון.
לכן, ראוי שבכל קהילה, קיבוץ, מושב, מועצה אזורית יהיה "מאסטר", אדם בעל ידע וניסיון שידע להנחיל אותו לסגלים המתחלפים.
 

אנו מרימים את הכפפה!

לרשותכם מוצעת תכנית הכשרה מקצועית שנתית, המעוצבת כשרשרת (פנינים!) לפעולות הדרכה למדריכים, עם רציונל חינוכי ומקצועי מגובש, ויחד עם זאת תכנית מודולרית.
אפשרות א' – הכשרה מקצועית בבית – פיתוח ארגוני חינוכי בקהילה, בקיבוץ במושב, בשיתוף מדריכים, הורים, מוסדות הקהילה הרלוונטיים.
אפשרות ב' – הכשרה מקצועית בקורסים.
 
  1. למנהלות מערכת החינוך החברתי  ומנהלות הגיל הרך במסגרת אזורית.
  2. הכשרה מקצועית למדריכי החינוך החברתי  חסרי הניסיון (ובעלי ניסיון וידע). הכוונה ליצור תשתית מקצועית מאורגנת (מרכז הדרכה מקצועי) בתחום החינוך החברתי היישומי, שייתן מענה לצורך של פיתוח תכנית חינוכית המבוססת על משאבים נתונים והכשרת מדריכים חסרי ידע וניסיון, תוך כדי ביצוע תפקידם (OJT).

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה!

סגירת תפריט