דע מי אתה, הקשב ולמד את הלקוח שלך – ותדע לשווק!

הרציונל

בעולם השפע והשגשוג, בעולם טכנולוגי ומתוקשר, יצירת לקוח נאמן זו ממש אומנות, ממש כמו יצירת זוגיות. חברות עסקים ואנשים 'רעבים' ל: בטחון, הגינות ואמינות וכמובן הנאה מהעסקים ומהיחסים. עיקר תפקידו של המשווק הוא ליצור את הבסיס ליחסים ארוכי טווח, כאלו שיאפשרו פיתוח עסקי של החברה, שרותיה ומוצריה.

מיועד ל:

למשווקים בעלי ניסיון הזקוקים להתחדשות והתרעננות, כלומר להתחדש ולהתרענן בצורת חשיבה בלתי שגרתית, ויצירת אנרגיות חדשות לפעולת השיווק.

תפוקות הסדנה

המשתתף יהיה מודע למרכיבי קבלת ההחלטה של הלקוח בהתקשרות עם החברה.
המשתתף יפתח וילמד דרכי תקשורת אפקטיביות ליצירת והעמקת השותפות עם הלקוח.
המשתתף ירחיב את משמעות אחריותו בקשר עם הלקוח.
המשתתף ילמד מניסיון המשתתפים: למידה מתוך הצלחותיו ולמידה מתוך כישלונותיו.
המשתתף יבין כיצד עליו להתאים את אסטרטגית וטקטיקת ההתקשרות על פי אבחון הצרכים הגלויים והסמויים של הלקוח.
המשתתף ילמד להתמודד עם 'אבני נגף' בשיווק ולהסירם.

היקף הסדנה
החל מסדנה בת 8 ש"ע ועד סדנה מתמשכת בת 30 שעות, מותאמת על פי לו"ז בין המזמין, המשתתפים והמנחה.

הארה
הסדנה המתמשכת מבוססת על למידה מתוך ההתנסות.
זוהי סדנה יישומית באסטרטגית (COACHING אימון ליצירת תוצאות).
המשתתפים יתבקשו ליישם את התובנות ודרכי הפעולה בין מפגש למפגש

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה!

סגירת תפריט