תפוקות ההשתלמות
1. צוות בית הספר יזהה תחומי תפקוד אפקטיביים בעבודתו וינתח את הגורמים לכך.
2. צוות בית הספר יזהה תחומי חוסר תפקוד בעבודתו, ויהיה מוכן לקחת אחריות ליצירת אפקטיביות גבוהה בתפקודו.
3.צוות בית הספר יקבל 'כלי עבודה', ילמד ליישמם על מנת ליצור תוצאות טובות.
4. תיווצר רוח צוות שתאפשר לכל חברי הצוות ביטוי עצמי מלא ועוצמתי.
נושאי הלמידה
1.ההסכם החברתי בבית הספר ככלי ניהולי חינוכי.
2.יישום ההסכם החברתי בכתה ובצוותים.
3.סימון מטרות ויעדים לשנת הלימודים.
4.רתימת התלמידים למטרות המורה.
5. בנית תכנית הפעולה להשגת המטרות.
6.תפקידו של המחנך / מורה כיוצר הצלחת התלמידים.
7.רכים משתקפים בנורמות – הבחירה מחדש.
8.פיתוח מיזם להשגת המטרות.
9.פיתוח מוטיבציה ללמידה – התמודדות עם התנגדויות.
10המורה כחונך תלמידיו להצלחה.
11.פיתוח המיזם פדגוגי/לימודי להשגת המטרות.
12.משוב והערכת התכנית.
שיטת הלמידה: למידה פעילה משתפת התנסותית, יישום והפקת לקחים שיחות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, סרטי הדרכה, טמ"ס.
אוכלוסיית יעד: סגלים חינוכיים בבית הספר.
מסגרת הזמן: השתלמות 30-60 ש"ע – במשך 7-14 מפגשים בני 4 ש"ע אקדמיות.
דרישות ההשתלמות: יצירת הסכם עם הנהלת בית הספר ויצירת מחויבות משותפת ליצירת תפוקות ההשתלמות קיום הסכם הלמידה והגשת דוח מיזם אישי.