תפוקות הסדנה
1.עובדי החברה יראו במפגש עם הלקוח הזדמנות להעצמת השרות והלקוח, אשר ירצה לחזור ולקבל את השרות המצוין.
2.המשתתף יפתח את יכולתו ליצור תקשורת איכותית עם כל לקוחות החברה בעת מתן שרות.
3.הסדנה תאפשר לכל משתתף להוריד חסמים, "לנקות מפחי נפש" – ותפתח לו אפשרות להעניק שרות איכותי, בכל עת ללקוחות.
4.מחויבות להצלחת 'שרשרת הזהב' (יחס לשותפיו לצוות – כלקוחותיו) כביטוי למצויינות בשרות.
5.המשתתף יוכל לראות את השרות כהוויה המעצימה (כ- BEING) אותו ואת לקוחותיו.
שיטת ההנחיה והלמידה
הסדנה מופעלת באורינטאצייה יישומית. כלומר, למידה מתוך ההתנסות של המשתתפים ומתוך ההקשר הקונקריטי של סביבת העבודה הייחודית של החברה.
המשתתפים ישוחחו ויחוו חוויות למידה משמעותיות, בדיונים, משחקי סימולציה, משחקי תפקידים, סרטוני הדרכה והצגת ההבחנות המקצועיות שלנו לשרות איכותי ומצוין.
אוכלוסיית יעד: כל מי שנותן ומחויב לשרות איכותי בחברה, בכל אתר של החברה.
מסגרת הזמן: כל מפגש סדנה לקבוצה בת 20 עובדים בן 3 ש"ע אקדמיות 6 X יח', סה"כ 18 שעות.
תנאי יוצר הצלחה: לקראת הסדנה תתקיים שיחת הכנה עם הגורם האחראי בחברה, על מנת שנוכל ללמוד על הצרכים הספציפיים שלכם, על נוהלי השרות המצוינים והאיכותיים שלכם, ועל הדגשים וההתייחסות הייחודית שאתם מעוניינים לממש בסדנה.
מנחה : ציק גלעד יועץ ארגוני בכיר ומאמן בכיר לפיתוח מנהיגות בניהול