רציונאל
כולנו אוהבים ונהנים כאשר אנו זוכים לשרות אדיב, נדיב, מתחשב ומפנק – כן כולנו!
מצוינות ואיכות בשרות אנשים, יוצרת השפעה מרחיקת לכת על התוצאות העסקיות של כל חברה בייחוד אלו המבוססות על שרות, ומשפיעה באופן עמוק על איכות החיים בסביבת העבודה בחברה.
ומה קורה לנו כאשר אנו נדרשים לתת שרות?
תפוקות הסדנה
המשתתף יתעצם מהשרות אותו הוא מעניק לזולתו בכל מקום בחייו.
המשתתף יוכל לראות את השרות כהוויה מעצימה (כ–( BEING אותו ואת לקוחותיו.
המשתתף יראה במפגש עם הלקוח הזדמנות להעצמה (הלקוח הפנימי והחיצוני), אשר ירצה לחזור ולקבל את השרות המצוין של החברה שלך.
המשתתף יפתח את יכולתו ליצור תקשורת איכותית עם כל לקוחותיו (הפנימיים החיצוניים וגם בחיים מחוץ לעבודה) שיש לכל אחד בעת מתן שרות.
המשתתף ילמד להתמודד ע"י תקשורת אפקטיבית עם 'לקוחות קשים', וליצור אותם כלקוחות נאמנים.
אוכלוסיית יעד: כל מי שנותן ומחויב לשרות איכותי במצויינות בחברה.
מסגרת הזמן: החל מיום הדרכה של 8 ש"ע אקדמיות ועד לסדנה (מתמשכת או רצופה) של 6 מפגשים.
תנאי יוצר הצלחה
לקראת הסדנה תתקיים שיחת הכנה עם המזמין על מנת שנוכל ללמוד על הצרכים הספציפיים שלכם, על נוהלי השרות המצוינים והאיכותיים שלכם, ועל הדגשים וההתייחסות הייחודית שאתם מעוניינים לממש בסדנה