אנחנו כאן בשבילכם

מגיע לנו בראבו!!

למה? זה כבר האתר הרביעי שאנו מעלים מאז, שקיים הפורמט  הזה – "אתר אינטרנט"

שלום לכל הגולשים, החברים, העמיתים והלקוחות היקרים שלי!

עד כה אספתי הרבה חוויה ממפגש מרגש עם כל לקוח שלי, וכל עובד ומנהל שנפתחו למדו והתפתחו.
כן בוודאי גם מפגשי עמיתים וחברים לדרך. שהם נכס עצום עבורי.

ועכשיו גם הגולשים כמוכם מצטרפים לשיח דרך האינטרנט הדגיטליות וכל מה שמתחולל בעולמנו.

ברוכים הבאים

כל פעם הטכנולוגיה משתנה ואיתה אפשרויות חדשות ויצירתיות לשתף ולחלוק מחדש את העבודה שלנו, את החוויות שלנו, את הנושאים שאנו רוצים להציע לכם לפיתוח ההון האנושי.
במפגשים עם לקוחות חדשים, תמיד הם סקרנים ושואלים:
'מה הגישה שלכם? מה המיוחדות שלכם? '
וככה אנו משיבים:

חשוב שתדעו שאנו בגלעד באים מהנחת עבודה שאומרת:

אנו מאמינים  ברצון של כל עובד ומנהל להכיר ולגלות את  יכולותיו המקצועיות והאנושיות .

מתן אפשרות לביטוי העצמי המלא שלו כפרט, של כל הארגון כקהילה לומדת מתחדשת וצומחת. גילוי זה מביא שמחה ואושר לכל העובדים

כך כולם מרוויחים, צומחים, מתפתחים ומסופקים – הארגון ! ההנהלה!  העובדים!  וגם הלקוחות!

זו גישת "גם וגם" , כתחליף לגישת ה"או או…."

משוררים וסופרים מצליחים לבטא רעיונות  מצויינים, ואני לוקח מהם לעיתים משפטים מעוררי השראה כמו זה שלקחתי משאול טשרנחובסקי :

"כי עוד אאמין גם באדם גם ברוחו, רוח עז"-

לכל מי שמבקש מאתנו לחבור אילו בארגון ובחברה, אנו מבטיחים: להביא יום יום!! מחויבות מלאה ותמיכה אנושית מלאה לארגונים ולמנהלים והעובדים שרוצים לחולל התחדשות שינוי, ליצור הבדל ולצמוח עם הפיתוח הטכנולוגי והעסקי.
אנו לא צריכים לשכנע אתכם ש…העובדים שלכם הם הנכס הגדול של החברה/ הארגון!! הכי גדול.
….יחד עם זאת אתם יודעים שלא תמיד העובדים מקבלים יחס כזה…. הרי ההון האנושי מופיע ב'מאזן' בעמודת ה'הוצאות' ולא בעמודת ה'הכנסות' (נכסים)…… חומר למחשבה…
וזה יוצר פרדוקס, קונפליקט מתמיד היוצר מתחים במרחב העבודה.

באתר זה אנו מציגים  את כל האפשרויות שלנו לפיתוח ההון האנושי בארגונים ובחברות:  

הדרכות, פיתוח הדרכה, פיתוח מנהלים, פיתוח מנהיגות בניהול, פיתוח ובניית צוותים, פיתוח מנהיגות בשרות, פיתוח ויישום אסטרטגיה ארגונית מנצחת, ניהול מטריוציוני, תאום ממשקים, העצמת העובד, שרות פנים ארגוני ושרות לקוחות.

ובכלל כל מה שמחובר ל: התנהגות ארגונית

ב-1991 פורסם  מאמר מענין בשם: "ללמד אנשים חכמים כיצד ללמוד" מאת כריס אריגירס  (מאמר שפורסם ב-harvard business review מאי יוני 1991.( דילמה שמעסיקה את כל מי שעוסק בהדרכה ובוודאי ביעוץ הארגוני.

איך ללמד אנשים שחושבים שהם יודעים הכול?? איך תלמד אנשים שחושבים שהם הכי חכמים, 'ואתה לא תלמד אותנו מה שאנו כבר יודעים'…. וזה אתגר עצום. נפרסם המאמר גם אצלנו, בקרוב.

אז בחרנו בהיגד הבא שמכוון את דרכנו :

לך אל האנשים,
התחל ממה שהם יודעים,
אהוב אותם,
שתושלם מלאכתך, אנשים יאמרו עשינו זאת בעצמנו…!!
(פתגם סיני עתיק) 

הידע בעת הזו כבר פרוס בגוגל (יש ציניקנים שאומרים שכל מה שיש בעולם- נמצא בגוגל) בכל מקום בעולם זמין ונגיש לכל אדם בכל מקום.

מה שאנחנו יכולים הציע לכם,למנהל ולעובד, (ואת זה אין בגוגל), להסתכל על המציאות שלכם מנקודת ראותם, וגם להזמין אותם להסתכם על המציאות מנקודת ראות חדשה.
 חדשנית, יצירתית, שתאפשר להגיע לפתרונות הנכונים והראויים מבחינתכם.
וזה האתגר הגדול לדעת להשפיע על דרכי החשיבה של אנשים, שישפיעו על דרכי הפעולה שלהם, ועל התוצאות שלהם.
של מנהלים ועובדים שלכם, בכל מקום, בדרך שתפתח אותם, ותביא אותם למחוזות רחוקים.

ואת זה אנחנו יודעים לעשות היטב.

אם שמתם לב אנחנו עובדים עם ארגונים חברות ואנשים המחולקים ל: ארגונים עסקיים, ציבוריים כלכליים, ולארגונים חינוכיים קהילתיים, כן, בכל מקום שיש אנשים אנחנו שם בשבילם.

ואנו עושים זאת יום יום במסירות במחויבות, באהבה ובשמחת חיים.
ועל זה אתם יכולים לסמוך.!!

תתקשרו חבר'ה אנחנו כאן בשבילכם עם המון ניסיון מקצועי איכותי.וחכמת חיים  

צ'יק גלעד
מנהל חברת גלעד

עוד
מאמרים

סגירת תפריט