פיתוח ההון האנושי

מטרת התכנית:

טיפול 'קצר מועד' – יצירת תקשורת אפקטיבית כ'שותפות יוצרת' המאפשרת לחולל ביצועים הישגים גבוהים ומוראל גבוה בצוות המנהלים ובצוותים אורגניים.

לומדים עי התנסות אישית מה הקשר בין ניהול ומשחק מטקות? ומהוא השוני ממשחק טניס….

תפוקות הלמידה

במפגש למידה זה  משתתפים חברי הצוות הניהול ו/או והעובדים ומסכימים על הנושאים המשותפים ועל יצירת נתיבי פעולה לשותפות יוצרת בין העובדים.

במפגש למידה זה מטופלים כל הנושאים שבמחלוקת המביאים לשחיקה אנושית הבאה לידי ביטוי ב'עצירה' השותפות ויצירת מצב חדש של שיתוף פעולה תומך ומעצים! צוות מחלקה או צוות מקצועי (או כל צוות אחר) להבחין: ברמת השותפות הקיימת נכון לעכשיו בצוות שלהם? והאם מאפייניה הם שחיקה או צמיחה והתחדשות.
האם בצוות קיימת שותפות העוצרת את היכולת והביטוי העצמי של חברי צוות הניהול? או שותפות יוצרת המאפשרת לכל חבר צוות לתרום את מלא יכולתו ותרומתו לצוות כשותף התומך ומפתח את הביטוי הכולל של כולם.

התכנית מאפשרת לבחון גם את אפקטיביות שיתוף הפעולה בין ההנהלה והעובדים ליצירת הצלחת החברה! ולפתח יחד דרכי תקשורת ויחסי גומלין שיעצימו את הצוות והמנהלים גם יחד.
במפגש  לומדים המשתתפים להסיר 'אבני נגף' בשיתוף הפעולה בתוך הצוות וליצור תהליך שיעביר את חברי הצוות מתקיעות (שותפות עוצרת) לשותפות יוצרת!

מיועד: לפיתוח מנהלים ולצוותים אורגנים העובדים יחד ביום יום, ורוצים לשפר את תפקוד ואווירת הצוות.

הארה: לקראת התהליך  נפגש עם נציגי החברה ונתאים הסדנה לצרכים הספציפיים שלכם.

מסגרת הזמן
אפשרות א' – סדנה בת 6-8 ש"ע ( יום מלא או שני חצאי ימים)
אפשרות ב' – כ- 24 ש"ע –ב- 4 מפגשי למידה בני יום או 8 מפגשים של חצי יום + 20 מפגשי אימון למנהל הצוות לפריצת דרך עם צוותו. (עדיף!).

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה!

סגירת תפריט