"גלעד שלום!
קראתי בעיון את המשובים והתפעלתי מאוד מעבודותיהם של
המשתלמים , אכן ניכר כי הייתה למידה משמעותית בקרב המורים.
השילוב בין תאוריה ופרקטיקה ,תיאור תהליך היישום
בכיתה , הרפלקציה האישית והתובנות מהיישום בפרט וההשתלמות בכלל
בעקבות הלמידה בקורס מעידים על הוראה איכותית!
בברכת ישר כוח!
כל הכבוד לך!!
הצלחה בהמשך!"

דורית דקל מנהלת פסגה קרית מלאכי.

 

 

"לאורנית שלזינגר מנהלת פסג"ה מודיעין שלום – ברצוננו להודות לך בשם צוות מנהלי צוותים מקצועיים בחט"ב על ההשתלמות הנפלאה שהועברה לנו ע"י צ'יק גלעד: פיתוח והעצמת מנהלי צוותים.
נתרמנו מאד והיינו מבקשים המשך!! האם זה אפשרי ? ומתי?

עופרה מקובר מנהלת בית הספר/ בת שבע וגשל סגנית מנהלת-תיכון מכבים רעות.

 

"לציק היקר ,ברצוננו להודות לך על הסדנה לפיתוח תרבות הערכה בית ספרית.במפגשים אילו הובלת אותנו בחן ובמקצועיות רבה לקידום יעדים שכל חשובים לישיבתנו.
אנו חשים כי נטעת נטיעה שתיתן פירות רבים בשנים הקרובות.

בהצלחה בכל הרב יוני ברלין מנהל ישיבת נר תמיד – חשמונאים.

 

"במהלך שנות הלימודים נ"ז – נ"ח הפעלנו בבית הספר את פרוייקט "אתגר"
הזמנתי את יהושע גלעד להוביל ולנחות פרוייקט חינוכי.
הפרוייקט דרש שינוי חשיבתי והתנהגותי מצד כולם, מצד המורים ההנהלה והתלמידות.
ציק הוביל הפרוייקט והתמודד מול כל ההתנגדויות המוכרות ולא מוכרות.
אך הפלא ופלא, כגודל ההתנגדויות לתהליך כך גודל ההצלחה!!!……
בית הספר שלנו הגיע להישגים שהמורים עצמם והתלמידות עצמן לא האמינו שיניתן להגיע!!
הפרויקט הביא את המורים והתלמידות, לקחת אחריות אישית, חיזוק האמון ביכולתם להשיג ולהצליח.
ואכן היום כל מורה לוקח יותר אחריות, כל תלמידה מתחזקת ולוקחת יותר אחריות.
גם לאחר שצ'יק סיים מלאכתו עמנו,ההצלחה ממשיכה וזאת הודות לדרך שסלל.
כמנהל האולפנה אני חש כלפי צ'יק רגשי תודה עמוקים,ביודעי שהוא זה שהניח את היסודות היצבים לבנית המגדל כולו ולהצלחה גם בעתיד ,בעה"י.
בהצלחה,ציק גם בעתיד.

הרב דניאל דוייטש מנהל האולפנא גבעת ושינגטון.

 

" השנה החלטנו להיחשף לתכנית מיוחדת אשר בנה ופיתח מר יהושע גלעד, להעצמת תלמידים מורים והורים לשיתוף פעולה סינרגטי לשיפור ההשגים החינוכיים והלימודיים.
לשמחתי הרבה הצטרפו מורים רבים לתכנית ,שהאמינו בתרומת הקורס עבורם. גם שהם לא נכפו להשתתף.
התגבשה קבוצה מאד איכותית של המורים.ראוי לציין לשבח את מבנה הקורס,ההתמדה והרצון של המורים ללמוד מיהושע גלעד.
במסגרת הקורס התקיימו סדנאות משותפות עם ההורים והתלמידים, שחזקו את האמונה בעצמם ועידודם להצלחה הוויתה חלק מאד חשוב בקורס.
נכון עשה צ'יק בהדרכת ההורים להכיר צדדים אשר ההורים אינם מודעים להם כלל ולעודד אותם בבית להיות לבניהם לעזר ותמיכה בכל שלבי הלמידה.
צ'יק השכיל להביא אותנו למחוזות שטרם ביקרנו.בדיאלוג מתמיד ובסטנדרטים מעניינים אשר הועילו ויועילו לנו מאד בעבודתנו החינוכית

מנחם נאמן- מנהל חט"ע בית ספר שפירא נתניה.

 

"אני רוצה להודות לכולכם על הפעילות הנפלאה שיצרתם. על המורל הגבוה שלכם. נוצרה פה קבוצת מנהיגות חינוכית תומכת ומגובשת.
אני רוצה להודות לכל המנהלים ,ולאגף החינוך שיצרו את ההזדמנות הזו. אני מודה לכם ולצוות היועצים (צ'יק גלעד ויוסף קליין) שבחרתם! עשיתם עבודה נפלאה!
דרך אגב אפשר להצטרף לפורום שלכם?" ……… אפשר לעשות פרויקט פיתוח מנהיגות כזה גם במועצת ראש העין??….

יגאל יוסף – ראש-העירית ראש העין

 

"חשבתי לעצמי – מה מביא אותנו להשקיע זמן ולהגיע למפגשים?….
המסקנה שלי שזו קבוצת אנשים שרוצים להירתם למשימות גדולות ונרתמו אליהן השנה.
כל מאמץ שלי להגיע למפגשים היה שווה! הרגשתי שמכבדים אותי בדרך שארגנו את המפגשים.
אני מרגישה שתרמתי ונתרמתי! אני רוצה להודות לכולם במיוחד למנחים המועילים ציק ויוסף על הלמידה המשמעותית שהייתה כאן."

חיה סולומון- מנהלת ביה"ס צורים ראש העין- פיתוח המנהיגות החינוכית היישובית

 

"אני רואה כי האנשים שיושבים כאן (מנהלי בתי הספר בראש העין) מצעידים את העיר הזאת קדימה! חשוב לנו כצוות מנהיגות יישובית לגבש את קבוצת המנהלים לאיגום וריכוז הכוחות, אני שמחה מאד על הפעולה שלנו השנה."
דורית חאניק- מנהלת ביה"ס נופים בראש העין- פרוייקט פיתוח מנהיגות יישובית.

צ'יק חייב אני לשתף אותך בשמחתנו.זאת משום שאתה הייתה חלק חשוב מהמהלך שיפור הישגי הבגרות. היום קיבלתי מהניה(הרכזת הפדגוגית) את סיכום התוצאות.
1) 71% ממחזור י"ב זכאי תעודות בגרות!! אם לא נכניס את תלמידי ההכוון שכידוע קשה להם להשיג תעודת בגרות מלאה,הרי 89% מתלמידי השכבה זהו נתון יפה מאד.
2) ועכשיו לחלק שלך מב"ר: יב/3- 89% ומב"ר יב/5- 80%!!!!
ועל כך אמרו חכמינו יגעת מצאת תאמין!!
גם לך מגיע תודה על השתתפות בחויה כל הכבוד!!

ממני יהושע שפיז – מנכ"ל בית הספר שפירא נתניה.

 

" ברצוני לציין שעבודתו של מר יהושע גלעד הייתה משמעותית ביותר בביה"ס. בהנחיתו ובהנחיתו ובהדרכתו הצלחנו לשפר באופן משמעותי את אקלים הבית הספרי .רכשנו בעזרתו כילים ארגוניים וחינוכיים שאין לי ספק שיתרמו לכל באי ביה"ס – מורים ותלמידים כאחד"…..
…"עבודתו של יהושע גלעד הצטיינה במקצועיות ואמינות. בעזרתו הצלחנו לעודד אקלים אקלים חברתי המזמין מחויבות להצלחה"……
מניסיוני כמנהלת אני סבורה שיש ליהושע גלעד יכולות מצוינות לתרום למערכת החינוך בישראל. אני מקווה שמנהלים נוספים ישכילו להיעזר באנשים מקצועיים כיהושע גלעד ובכך ישפרו את איכות הארגון הבית ספרי שלהם ויקדמו בכך את החינוך וההוראה"……
"עם סיום שנת הפעילות עמך אני רוצה להודות לך על תרומתך הרבה במהלך השנה. החיוניות והאופטימיות שלך שווים זהב!"…..

רותי ליאור – מנהלת תיכון אזורי עין-גדי.

 

* …"תודה מקרב לב על הליווי המקצועי שלך. החזרת בי את האמון ביועצים שאינם רק מדברים אלא מביאים לעשייה ולתוצאות . בשבילי אתה מנוף אדיר כח, שנתן לי הכוונה, עצה ושיטות לנוע קדימה."
בהוקרה רבה,

רות בלונדר, מחנכת י"ב, תיכון אזורי עין-גדי.


…"רמת הציפיות של מר גלעד הכניסו את ציבור המורים המעונין למאמץ ומוכנות חריגים כפי שלא היינו מורגלים עד כה.
אופיו הנינוח וה'חברמני' של מר גלעד הוסיפו כמובן את הנדבך החשוב של יחסי אנוש מעולים ויכולת לתקשר עם אנשים בעלי כישורים ורצונות מגוונים בהם הוא נתקל אצלנו.
בעזרתו הצליחה המערכת שלנו להביא את תלמידי הכתה לעבודת צוות, עזרה הדדית ומאמץ רציני להגיע לבחינות הבגרות מוכנים היטב".

מיכאל לוי, מנהל בי"ס מקיף קרית-מלאכי.

…"ראויה לציון תמיכתו המעודדת של צ'יק שעבר עמנו ללא גינונים רשמיים מתוך אכפתיות ולהט, עקשנות בלתי מתפשרת, חדירה לעיקר ללא שום ויתורים והמון חבריות! כל אלה עזרו לנו להביא את מערכת החינוך למצב בו היא מתפקדת יפה, פעילה ויוזמת ויודעת להגדיר לעצמה מטרות ולפעול למען הגשמתן".
צוות החינוך, קיבוץ גניגר.


* …"צ'יק הנחה את הצוות ואת מנהל ביה"ס התעשייתי באר-שבע, ביציקת דפוסי עבודה חינוכית מקצועית בביה"ס, בהקניית כלי עבודה ארגוניים ובבנית תרבות ארגונית של בי"ס אפקטיבי. תודות לכך ביה"ס נמצא כרגע בתקופה של התרחבות והתפתחות בכיוון של אחד ממוסדות ההכשרה המקצועית לנוער החשובים בדרום"!
גב' אביבה גן-מור, משרד העבודה והרווחה.

 

* "יהושע גלעד שימש במכון לייעוץ ארגוני כיועץ ארגוני בכיר ומרצה בכיר, ותפקד ברמה גבוהה, בשורה הראשונה של היועצים במכון. לקוחות המכון הביעו שביעות רצון גבוהה משרותיו, בהביאו לעבודת הייעוץ ידע מקצועי מתקדם ביותר ויכולת מקצועית גבוהה, באחריות, מחויבות ומעורבות גבוהה להצלחת לקוחותיו!
אני ממליץ לכל אחד לראות ביהושע גלעד יועץ ארגוני שראוי להיעזר בשרותיו הטובים ומשוכנע אני שלא תתאכזבו. המכון לייעוץ ארגוני תק"מ ממשיך לפעול בשיתוף פעולה מלא עמו כהערכה ליכולתו המקצועית והאישית."
ישעיהו גביש, מנהל המכון לייעוץ ארגוני תק"מ.

 

*…"הדבר החשוב ביותר שלמדתי בייעוץ עם צ'יק הוא: לעשות את הדבר הנכון – נכון. ה"קטע" של צ'יק שהוא הביא הרבה מהניסיון שלו, ארגן אותנו, נתן כלי עבודה , הרגלי עבודה, נכנסנו למסלול רציני. בעקבות התהליך עם צ'יק החלטתי להישאר למשך תקופה נוספת.
*…"הליווי שלך הוביל אותנו מחושך לאור חינוכי. אני יודעת מה היה לפני כניסתו של צ'יק. ומה המצב היום. זה ממש הבדל גדול. זה פשוט יוצא מהכלל".
*…" נוצרה מנהיגות נוער חיובית בקרב הנוער שמובילה לעשייה עם מטרות."
צוות חינוך גיל הנערים – קיבוץ נען.


* …."הצוות של המכון לייעוץ ארגוני בראשותו של צ'יק גלעד ועידו בזק שליוו באמונה שלמה, הגישה שלהם, המוטיבציה האדירה שאתה הם באו, כדי להוכיח שאפשר! כדי להראות שהדברים ניתנים בכל רמה! בכל מסגרת, עשתה לנו טוב על הלב! לנו, לרשות המקומית, לצוות המורים, לתלמידים ולהורים! כל אחד מהם מבין שאנו הולכים לשינוי תפיסה מהפכנית שתוביל את כל המערכת קדימה!"….
מר אבי ביטאן – מנהל מחלק החינוך, אופקים.


* …"אני סבורה כי לצ'יק ולעידו תפקיד חשוב, תרומתכם בכך שאתם באים מבחוץ ומסייעים לקידום הפרויקט – בגדול! הדברים שופרו בבי"ס! הכרחנו עצמנו בפגישות מאד מסודרות ועבודה בצורה מסודרת ולחשוב, כיום אנו יודעים כצוות איך להניע תלמידים! למרות שהיו קשיים, תסכולים, קונפליקטים – ההישג בבגרות מדהים"!…
ורדה פרידמן, יועצת חינוכית ורכזת הפרוייקט במקיף אופקים.
* …"ההתערבות בסדל"מ הופעלה ע"י צ'יק בהרבה אמפטיה, מעורבות, אמינות מקצועית ורגשית, בכך הוא בנה עבור המנהל וצוות העובדים דגם עבודה נכון הראוי לחיקוי…"
גב' רות אהרוני, בי"ס להשתלמויות עובדי הוראה בית-ברל.
" השינויים הגדולים שעבר בית הספר שפירא נתניה בשנה האחרונה, ההישגים רוח הצוות והמוטיבציה הגדולה שעוררת במורים ובתלמידים מראים כי תרומתך המקצועית היא ברמה הגבוה ביותר!
חזי סחייק- מפקח מחמ"ד במחוז מרכז.
" השנה החלטנו להיעזר בגורם מחוץ לבית הספר אשר יסייע להנהלה והמורים המלמדים כיצד להתמודד עם האתגרים הקשים שעמדו לפנינו.
בחרנו ביהושע גלעד יועץ ארגוני לפיתוח מערכות חינוך בעל נסיון רב להנחות את הצוות המקצועי.
במהלך התכנית פיתחנו גישה חינוכית להגברת המוטיבציה,וישמנו אותה. המורים שנקטו בשיטה זו ,דיווחו על שינויים משמעותים בתהליך הלמידה ובהצלחת התלמידים במבחנים.
רצוני לציין תוצר חשוב נוסף שהיה חשוב מבחינתנו,והוא למעשה תוצר לווי של התהליך שעברנו עם ציק:גיבוש קבוצת חשיבה של צוות המורים,שקרבה בנינו והפכה את ההתמודדות לא רק אתגר אישי אלא אתגר קבוצתי.
ברצוני להודות מקרב לב למר יהושע (צ'יק) גלעד על מאמציו הבלתי נלאים ליצור בנו שינוי,כדי שנצליח במשימתינו. ואנו, מאד מודים לו על כך כפי שאמרו חז"ל: איזהו החכם הלומד מכל אדם.
אברהם סלע מנהל בית הספר המקיף ע"ש קציר רחובות

 

"ההדים והדיווחים שאני מקבל ממנהל בית הספר שפירא -יהושע שפיז משקפים עבודה מצוינת שעשית השנה עם צוות בית הספר.אני יודע כי אין זה פשוט לחולל שינוי בבית הספר. גם בשיחה זו אני קולט את הכימיה הטובה שיצרת עם צוות הניהול- ברכותיי- ותמשיכו הלאה. יתכן ונצטרך אותך לעוד כמה מוסדות חינוך פה בנתניה!!
שמואל דורפמן- מנהל אגף החינוך בעירית נתניה.

 

"..הצטערתי שבקשתי ממך לא להשתתף בשיחת המשוב של צוות הניהול של מקיף ו' באשדוד. כוונתי הייתה לשמוע באופן ספונטני את חוויתם, הערכתי שיכולתם לשתף אותי באופן אוטנטי תהיה יותר טובה כאשר אתה לא תהיה בפגישה, שכן הייתה מסמיק מהמחמאות שקיבלת מכל חברי צוות הניהול. בפגישה הם דווחו לי איך הם התקדמו ואיך התהליך השפיע עליהם ועל הצוות החינוכי כולו. ואני יודע שזה לא מובן מאליו!!… אין ספק כי תגובות חברי צוות הניהול הם העדות הטובה ביותר לטיב ואיכות עבודתך.הם עמדו על כך שתמשיך גם בשנה הבאה.אני כמובן מאשר זאת בשמחה.חשוב לי מאד שהם יצליחו למענם למען תלמידיהם וההורים".
יהודה פרנקל מנהל אגף החינוך אשדוד.

 

" צי'ק גלעד הדריך וייעץ לנו במשך שלש שנים. נוצרו יחסי אמון עמוקים ביני כמנהלת בית הספר וצוות הניהול,שאפשרו טיפול בנושאים מורכבים וחשובים.תמיכתו בצוות ההיגוי שפיתח תכנית חינוכית להעצמת תלמידי המב"ר אפשרו לנו לעבוד נכון יותר להביא הישגים גבוהים יותר"
צ'יק הינו יועץ שהוא גם חבר, תומך,מעצים, תמיד היה שם בשבילי כאדם וכמנהלת בית ספר ללא סייג,באמינות ואנטגריטי מלא. שווה!! 

רחל יעקב מנהלת מקיף ו' אשדוד.

 

"…..עבודתו של צ'יק עם תלמידי ה'הזנק' נטעה בהם בטחון ואמון ביכולתם להצליח.והם הוכיחו את כוח רצונם ונחישותם להצלחת הפרוייקט. גם סדנאות הורים תלמידים מורים, היו מאד אפקטיביות והעצימו מאד את ההורים התלמידים והמורים,הביאו להוקרה הדדית, ההורים מאד התעצמו מהשקעת הצוות החינוכי, והיו מופתעים מחוסר הידיעה שלהם את ילדיהם. תלמיד שביקש הרבה זמן מחשב מהוריו שסרבו לו,שינו את עמדתם לאחר המפגש והתלמיד המאושר זכה במחשב. וזו רק דוגמא סמלית לשינוי שחל בתהליך העבודה שציק הציע תיכנן עמנו ויישם בצורה ממש מרגשת."


יהודית הולנדר יועצת חינוכית בכירה בבית ספר שפירא נתניה.

 

"…. אני רוצה להביע את הערכתי ליהושע גלעד על הקורס "פיתוח מוטיבציה ויכולת למידה".הקורס התנהל לאורך תשנ"ט והיה מקור חוויה לימודית חברתית לכולנו.כל מפגש הותיר רישומו העמוק על כולנו,והקולות הדיונים והויכוחים הדהדו מחדר המורים עוד זמן רב לאחר סיום כל מפגש.
ציק סיפקת לנו במסגרת הקורס שיחות ומטלות חומר עיוני מעמיק כבסיס נוקב לדיון חינוכי פדגוגי.
למותר לציין שרצינות המורים כולם,חברי הצוות,בגישתם להשתלמות, ביחס למטלות("אימונים יוצרי הצלחה" בלשונך)- מעידה על היחס המיוחד שהשכלת ליצור בנו.
הניסיון, הידע וחכמת המיומנויות שהבאת אתך ומערכת היחסים היפה שנרקמה בנינו תרמו להצלחת הקורס. ומעידות איכות היוזמות שהמורים קידמו. ואיכות \עבודות הסיכום של המורים שהוגשו ובזמן!!
על כל זאת תודתנו והוקרתנו.

עזרא נצר מנהל תיכון טכנולוגי אורט רמת עופר.

 

" מהמידע שקיבלתי ממערכת החינוך,ומבתי הספר אני לומד שעשית עבודה רצינית,מקיפה ומעמיקה שתרמה ללא ספק למערכת החינוך באילת.
היה סמוך ובטוח שהחינוך באילת יעמוד בראש סדר העדיפות שלנו.
גבי קדוש ראש עירית אילת.
" עם סיום עבודתך בתיכון מקיף א' קבל את תודתי והערכתי על עבודתך המקצועית והמסורה.
הדרכתך האינטנסיבית האכפתיות שלוותה את עבודתך,ערנותך והתייחסותך החיובית לכל פרט תרמו לפיתוח הצוותים והעצמתם"
הצלחתה לרכוש את אמונם של הצוותים,ולתרום לאווירת עשייה בבית הספר.
תודה מיוחדת על יחסי האמון שהשכלת לפתח בנינו,אמון שללא כל צל של ספק היה בסיס פורה לעבודתנו ולשינויים שהתחוללו במהלך השנה שבה עבדת אתנו.
אין ספק כי בשנה בה עבדנו יחד חלו שינויים משמעותיים בבית הספר מקיף א'. על כל אלה תודה".
ורדה לוי ,מנהלת בית הספר מקיף א' אשדוד
" לצ'יק החביב –
הגיעה שעת הפרידה וברצוננו לומר לך תודה! על ערבים נפלאים ומחכימים אותם בילינו במחיצתך, פתחת בנו זוויות ראייה וחשיבה וציידת אותנו בכלים חשובים להוראה. לא נשכח ערבים אלו במהרה.
הרבה תודה ויישר כוח ותמשיך להוביל בחינוך ובהוראה הרבה מורים ותלמידים."


משתתפי הסדנה:'להפוך את דפקט לאפקט'.בית ספר שפירא

"…עם סיום עבודתנו המשותפת ולסיכום שתי שנות עבודה בבי"ס אלון ,ברצוני להביע הערכה ותודה על השינוי והדרך החדשה והמיוחדת בה אנו מצויים בהדרכתך וליוויך.
הסכמנו לפתח מבנה ארגוני חדש כולל הגדרות תפקידים, נוהלים ופיתוח עבודת צוותים הפועלים במערכת הבית ספרית,ומשם הגענו בכל פינות עבודתנו החינוכית הפדגוגית בבית הספר.
בהנחיתך נפתחו ערוצי שיחה ברור ודיון בכל נושא ועניין אשר הובילו לגיבוש האמנה החינוכית,יעדי בעבודה וארגון עבודת המורה והמחנך,רכזי המקצוע,חברי ההנהלה,ההורים וכל המערכת המסייעת והתומכות במורה ובתלמיד.
תוך כדי גיבוש הדרך הרצויה והמתאימה לנו רכשנו כלים להנחיית צוותים,התמודדות עם התנגדויות ואימצנו את הראיה הקובעת ש: כל בעיה מהוה הזדמנות ללמידה,חידוש וצמיחה (נטשל"ה בשפת צ'יק משמעותה- נקודה טעונת שיפור ליצירת הצלחה)
צוות אלון התלמידים וההורים ממשיכים בדרך שסימנת ואשר סללנו יחד להצלחת תלמידינו.

שמחה הראל- מנהלת בית הספר אלון באילת

 

תודה על הפקת החוברת המכובדת "פיתוח תכנית ארגונית חינוכית" של בית הספר תיכון עירוני אלון באילת.
מתוך היכרותי את עשייתך ועבודתך עם כל בעלי התפקידים והתפיסה החינוכית המשתקפת,הם העדים הנאמנים לפיתוח הארגוני המוצלח בהנחייתך המקצועית.
אין לי ספק בחשיבות העניין,אך עיקרו לא בכתיבת ' ספר בית הספר' אלא ביישום היום יומי של הטמון בו ובהעמדת כל תלמיד במרכז העשייה החינוכית.
אני משוכנע כי התהליך שהובלת,ישרת את בית ספר אלון בהמשך הדרך.תודה!
ד"ר דרורי גניאל מנהל מינהל החינוך אילת.

 

הזמנתי אותך לתרום מיכולתך המקצועית לפיתוח ארגוני של אגף החינוך בערית רמלה.
הצלחתה להדריך וללמד את כל מנהלי המחלקות באגף החינוך פרק חשוב בהכנת תכניות עבודה עם יעדים ברורים,התחיבות לתפוקות ברורות הן ברמת השיפור השירות,למוסדות החינוך והן ברמת ההוצאה לפועל של יוזמות חינוכיות ותפעול יעיל של מערכת החינוך העירונית.
הבאת הרבה מקצועיות, דבקות במטרה, ויחד עם זאת תמיכה אנושית,אופטימיות,ואמפטיה חברתית ברמה גבוה.
לי אישית עזרת בייעוץ ואימון להכוונת התהליכים באגף.
נרתמת ליצירת תכנית לפיתוח אסטרטגי לשיפור מערכת החינוך,במסגרת פרוייקט 11 הישובים.השכלת לרתום את כל אנשי אגף החינוך ובעיקר את מפקחי משרד החינוך לחבור יחד לתכנית אסטרטגית המשותפת לעיריית רמלה ולמשרד החינוך.יש לי הערכה עמוקה להשקעתך המקצועית,שבוטאה במחויבות ואיכפתיות מעבר לכל חשבון עסקי.
תכנית זו שאתה הייתה שותף בכיר ביצירתה, יצרה את האפשרות של תמיכת משרדי הממשלה בפיתוח מערכת החינוך ברמלה,וכולנו יצאנו נשכרים ממנה.
אני רוצה להמליץ לפני כל גורם שישקול עם להיעזר בשרותיך המקצועיים ,המלצה חמה לראות את הקשר עמך כהזדמנות לצמיחה והתחדשות מערכתית ניהולית ואישית
גלעד גולדמן מנהל אגף החינוך והנוער- עיקרית רמלה..

 

"במשך חמש שנים שימשת כיועץ ארגוני לפיתוח דגם המיחמ"ט (מרכז ישובי לחינוך מדע וטכנולוגיה),המהווה פיתוח אסטרטגי של מערכת חינוך ישובית.
תרומתך המקצועית באה לידי ביטוי בפיתוח תכנית אסטרטגית חינוך יישובית בגדרה ,בפיתוח הארגוני של מחלקת החינוך בגדרה,גיבוש תפקידים, נוהלי עבודה ברורים ומוסכמים,ומהווים היום דגם ארצי לניהול מערכת חינוך יישובית. כמו כן סיעתה לעיצוב תכניות פורצות דרך להעלאת ההישגים החינוכיים.
חובה נעימה לי לציין כי לאורך כל הדרך בעבודתנו המשותפת, במשך 5 שנים האחרונות ביטאת מנהיגות, מקצועיות רבה דוגמא אישית, אכפתיות מחויבות, אהבה לבריות,ודבקות במטרה שהוצבה, כך שלעונג לי היה לפעול ולהסתייע בכישוריך,הנובעים מאמונה ולהט במפעל החינוכי המאפיינים אותך.
על כל אלה קבל נא את תודתי והערכתי, האישית על פעילותך ועל תרומתך.
אני ממליץ בחום לכל גורם במערכת החינוך במדינה לרתום את יכולתך המקצועית להצלחה ויצירת הישגים.


שמואל כהן- מנהל המחלקה ליוזמות חינוכיות באגף שח"ר משרד החינוך .

"אני רוצה להעריך את תרומתך במקצועית למערכת החינוך בגדרה.ליוותה אותי שנתיים בתפקיד, הדרכת,חנכת אותי כמנהל המחלקה, הנחית אותי בתבונתך,בגיבוש דפוסי עבודה מקצועית על מנת לתת שירות חינוכי לכלל התושבים מגיל 0-120.
סיעתה למפות את מערכת החינוך על רבדיה וממשקיה שמגוונים,סייעת לי לגבש חזון חינוכי יישובי.הפגנת ידע רב באדמיסטרציה,ניהולית בכלל וחינוכית בפרט.ברך עבודתך יסודית מאד,מחויבות אישית חסרת פשרות ויחסי אנוש מעולים היו התכונות האשיות שלך שתרמו להשגת היעדים והמטרות שהצבתי לעצמי.
הנחתה את צוות החינוך היישובי שיעבוד כצוות אורני עם שליחות שמאוייו מופנים לפעולה משותפת לטובת מערכת החינוך בישוב.
המהלך בנית התכנית האסטרטגית ויישומה בגדרה, הפגנת הזדהות,ומחויבות אישית,מעבר לחובתך המקצועית,תמיכה אנושית ורגשית שקרבה לבבות ומאחדת כוחות.
תודתי נתונה לך על תרומתך בעיצוב מערכת החינוך בגדרה.
ד"ר רפאל בן חיים מנהל מחלקת החינוך בגדרה.2002

סגירת תפריט