"אם אינך משחק כדי לנצח, בשביל מה לספור תוצאות??!"…..(מייקל גורדן)

הנחת העבודה שלנו


כל אחד רוצה להצליח – המורה והתלמיד!
על מנת להצליח נדרשת רמה גבוהה של אחריות אישית להצלחה!
על מנת להגיע למיצוי מירבי של משאבי המורה נדרשת רמה גבוהה של שילוב בין שלושה תחומים:

א. מקצועיות גבוהה בהוראה.
ב. רמה גבוהה של ארגון וניהול תכנית הלימודים.
ג. יכולת גבוהה של המורה לתקשורת בין אישית עם תלמידיו.
יחסים בין אישיים איכותיים ותקשורת אפקטיבית בין המורה ותלמידיו הם תנאי קריטי  ליצירת הישגים לימודיים, בעיקר לתלמידים מוחלשים

מטרות הלמידה

פיתוח יכולתו של המורה והמחנך בביה"ס, כאדם היוצר וגורם ללמידה משמעותית במפגש עם תלמידיו, תוך פיתוח ויישום תהליכים שכוונתם:
ניהול תכנית ההוראה כתכנית עבודה אפקטיבית של המורה בכתה הרלוונטית.
ניהול שיעור ועיצוב נתיבי הצלחה בדרך שתביא ללמידה מיטבית של התלמידים – מצוינות של שיעור.
ניהול פעולת הערכה של הישגי התלמיד כפרט והכתה ככלל.
ניהול אפקטיבי של היחסים הבין אישיים של המורה המקצועי עם תלמידיו כפרטים וכקבוצה היוצרת הצלחה בלימודים.
פיתוח שיתוף פעולה בין המורה לכיתתו ככלל ותלמידיו כפרט, תוך הבהרת הערכים עליהם מושתת ביה"ס והערכים האישיים של המורה.
פיתוח יכולת ומיומנות המורה להנהיג תלמידיו להצלחה, תוך התמודדות מול קשיים, נסיבות, התנגדויות ע"י הפעלת מיומנות, רתימה ויצירת מחויבותם הפנימית להצלחה.

נושאי הלמידה

אבחון יכולות הכתה.
הצבת מטרות ונקיטת עמדה.
פריצת דרך חינוכית.
מיפוי אסטרטגיות ההוראה והלמידה.
ניהול תכנית העבודה השנתית ליצירת הישגים.
ההסכם יוצר הצלחה בלמידה.
פיתוח המוטיבציה של התלמידים.
פיתוח אחריות אישית ומחויבות אישית.
התמודדות אפקטיבית עם 'נקודות שבר'.
הערכת תכנית הפעולה.

תפוקות מצופות של השתלמות זו

שיפור האפקטיביות (שיפור הישגים) של המורה המקצועי בהקשר של:

1.שיפור משמעותי ביכולת הניהול המקצועית של המורה את כתתה ואת תכנית העבודה המקצועית שלה.
2.שיפור יכולת המורה לנתח את מערך פעולותיה המקצועיות והניהוליות ולהפיק לקחים ומסקנות לשיפור ביצועים והישגים.
הבנת היתרונות וחשיבות הפעולה לפריצת דרך לימודית ומקצועית.
3.שיתוף הפעולה של התלמידים עם המורה יגבר (בתחום התפקודי והלימודי).
4.הקטנת השחיקה של המורה בתפקידה בביה"ס! שיפור תחושה אישית והתלהבות מעבודת הכתה.
5.הפעלת יוזמות חינוכיות לימודיות (לפחות!) של המורה לשיפור הישגי התלמידים!

הארה: בתחילת ההשתלמות יגדירו המשתתפים את התפוקות (ברות-מדידה!) אותן הם בוחרים להפיק לפיתוח יכולתם, לפיתוח התלמידים בכיתת המורה כמדד להערכת הצלחתם!

שיטת הלמידה:  דיונים,שיחות , ניתוח "אימונים יוצרי הצלחה" משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, סרטי הדרכה, .

אוכלוסיית יעד: לחדרי מורים וצוותים אורגניים בבית הספר העובדים יחד ביום יום, ורוצים לשפר את תפקוד ואווירת הצוות. מתאים מאד לבתי ספר בתכנית מרום, ותכנית בתי ספר בניהול עצמי

מסגרת הזמן: 30 שע בהשתלמות מוסדית, 60 שעות השתלמות מחוזית בפסגה.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה!

סגירת תפריט