תפוקות הסדנה

סדנת אימון המאפשרת לנותן השרות ליצור פריצת דרך במצב של 'תקיעות' או תקשורת בלתי אפקטיבית ביחסיו עם: לקוחות בעת מתן השרות, עם עמיתים, כפיפים ומנהלים .
למשתתף מתאפשר לראות כל בעיה כהזדמנות לפריצת דרך אישית מקצועית וארגונית.
המשתתף יבחין בדפוסי הפעולה המוכרים לו ויזהה את יעילותם, תרומתם, את מגבלותיהם ואת חולשתם.
המשתתף יוכל לזהות בבהירות " אבני נגף" בתקשורת עם לקוחות החברה, ויוכל להופכם לציוני דרך בהתפתחותו האישית והמקצועית וליצור נתיבי פעולה חדשים ביחסים עם לקוחות שותפיו למתן השרות העובדים ובהתמודדות אפקטיבית עם אותם גורמים הבולמים את הביטוי העצמי המלא שלהם כנותני שרות נדיבים אדיבים ושמחים.
הסדנה תיצור אפשרות לפתיחות, תקשורת זורמת, יכולת גבוהה לטפל בנקודות שבר בתהליכי השרות, ביצוע המשימות במוראל גבוה ועם אנרגיות חיוביות.

אוכלוסיית יעד
נותני השרות הישיר ללקוחות, ראשי צוותים של נותני השרות, מנהלי יחידות בחברה וכל בעל תפקיד הנותן שרות פנימי ו/או חיצוני.

מסגרת הזמן
החל מ-8 ש"ע ועד ל-6 מפגשים של 6 ש"ע כל אחד. סה"כ 36 ש"ע. תאום היקף הלו"ז עם המזמין ע"פ צרכיו.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה!

סגירת תפריט