* מעגל ההקשבה – פיתוח אומנות ההקשבה בחברות המחויבות לשרות איכותי * הם לא ידעו להקשיב לך – מצגת של שירו דון מקלין ותמונות ואן גוך – חובה – מרגש ביותר! – תיהנו. * למה זה מגיע לי? – התמודדות אפקטיבית עם 'לקוחות קשים' * מצוינות בשרות הלקוחות – כביטוי לאהבה ולאיכות הקשר האנושי * איכות ומצויינות בשרשרת הזהב בשרות * האתגר בלהפוך את 'הדפקט' 'לאפקט' – מצויינות במתן שרות! * להנהיג שיווק מנצח השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה! Name TEL Email שלח